Vele voordelen van naamstickers

De voordelen van het identificeren van werknemers door het gebruik van naamstickers zijn talrijk en aanzienlijk. De voordelen variëren van betere marketing tot strengere beveiliging tot een positievere en effectievere klantenservicecultuur. Hier zijn enkele van de beste redenen waarom jouw productiviteit en bedrijfscultuur kunnen worden verbeterd door het gebruik van bedrijfsnaamstickers.

Sterkere bedrijfsidentificatie en branding vereist dat jouw bedrijfslogo zo wijd mogelijk wordt verspreid. Naamstickers zijn een gemakkelijke manier om jouw logo op de kaart te zetten. Het is onvermijdelijk dat medewerkers ergens anders heen gaan dan het kantoor, al was het maar om heen en terug te komen.

Vaak dragen medewerkers daarbij hun naamplaatjes. Dit betekent dat jouw bedrijfslogo op veel plaatsen terechtkomt waar het anders nooit zou komen. Het beste van alles is dat deze medewerker advertenties heeft gegenereerd zonder extra kosten voor het bedrijf zelf.

Betere communicatie

Studies hebben aangetoond dat de communicatie tussen mensen verbetert als ze elkaars naam kennen. Dit geldt met name in grote bedrijven waar werknemers regelmatig in contact moeten komen met collega's die ze nog nooit eerder hebben ontmoet.

Naamlabels doorbreken die barrière meteen, vooral voor nieuwe medewerkers die veel nieuwe mensen tegelijk ontmoeten en moeite kunnen hebben om de naam van iedereen te onthouden. Onthoud dat betere communicatie zich altijd vertaalt in betere prestaties.

Betere beveiliging

In een groot werkgebied is het soms moeilijk om ervoor te zorgen dat iedereen zich op het gedeelte bevindt waar hij hoort te zijn. Naambadges maken het veel gemakkelijker om bij te houden waar mensen zijn en waar ze zouden moeten zijn. Deze kennis is essentieel voor bedrijven die spionage door concurrenten willen voorkomen, interne en externe diefstal willen verminderen of veiligheidsrisico's willen minimaliseren.

Betere klantrelaties

Klanten vinden het soms leuk om vragen te stellen, complimenten te geven of klachten in te dienen. Ze kunnen echter worden geïntimideerd door het feit dat ze niemand kennen die bij het bedrijf werkt. Met naamlabels zijn werknemers gemakkelijker te benaderen, waardoor jouw bedrijf vriendelijker en transparanter overkomt. Het helpt ook klanten die al weten met wie ze willen praten, maar niet hoe ze eruit zien om die persoon te benaderen op basis van hun naambadge.

Betere verantwoording

Niets is frustrerender dan een klant te horen klagen over slechte service of onbeleefde behandeling, maar dan niet in staat te zijn om te identificeren wie verantwoordelijk is. Klanten die de naam van de medewerker op hun badge kunnen zien, kunnen veel nuttiger kritiek leveren dan wanneer ze niet weten met wie ze te maken hebben. Die kennis stelt zowel hen als jou in staat om de zaak sneller en effectiever op te lossen.

Stickers werken

Of je nu probeert uw bedrijfsidentiteit op te bouwen, de communicatie te verbeteren, de beveiliging te verbeteren, jouw relaties met jouw klanten uit te breiden of een betere verantwoordelijkheid van werknemers te creëren, naamlabels zijn een bewezen manier om al deze dingen te verbeteren. Daarom zijn naambadges de afgelopen jaren een steeds gebruikelijker onderdeel van de bedrijfscultuur geworden voor zowel grote als kleine bedrijven. Je kunt ook kijken op https://www.ikastetiket.nl/ voor meer informatie. Je kunt ze daar zelf ontwerpen, zodat jouw logo ook goed naar voren komt.

 

Dit vind je ook leuk

+ There are no comments

Add yours