News

De geschiedenis van Josh V: een stijlvol mode icoon

josh v

Even een introductie voor degenen die Josh V nog niet kennen. Josh V staat voor Josh Veldhuizen, een 31-jarige vrouw, met een zeer succesvol modelabel. Lees hier alles over deze mode magnaat!

Hoe verliep haar carrière?

Deze jonge vrouw is een knappe, lange, slanke en blonde verschijning. Ze is altijd stijlvol gekleed. Zij heeft een bijzondere carrière opgebouwd. Josh Veldhuizen had als kind al belangstelling voor mode. Ze wilde graag mannequin worden. Aan een carrière als mode ontwerpster had ze nog niet gedacht. Josh werd op haar vijftiende op straat ontdekt en deed vanaf die tijd al wat modellenwerk. Na haar HBO opleiding culturele en maatschappelijke vorming, die overigens niets met mode van doen had, kreeg ze de kans om meer modellenwerk te gaan doen. Op deze wijze kwam ze in aanraking met mode ontwerpers. Josh vond het ontwerpproces zo interessant, dat ze in 2011 op het idee kwam om een modelabel te gaan beginnen. Met het gespaarde geld dat ze als model verdiende, heeft ze het modelabel kunnen starten. Ze was al eerder benaderd door verschillende televisiemaatschappijen, maar deed er nog niets mee. Zelf bedacht Josh V het idee voor een reality programma: “Modemeisjes Met Een Missie”. Vanaf die tijd was het succes een feit. Naast het modellenwerk heeft ze ook PR klussen gedaan. Deze ervaring heeft zeker bijgedragen aan het huidige succes.

Waar onderscheid Josh V zich in?

Het merk Josh V heeft haar eigen, specifieke kenmerken. Toen het modelabel Jos V begon, was er nog geen merk op de markt met een luxe uitstraling, die ook betaalbaar was. Er wordt gebruik gemaakt van chique stoffen, zoals zijde, goud en koper en vaak pasteltinten. Tieners en jonge vrouwen kopen haar kleding. Josh V heeft in een half jaar tijd haar bedrijf opgezet Ze is zelf naar diverse landen gegaan om de fabrieken uit te kiezen voor de productielijn, zoals China, India en Turkije. In het begin had Josh Veldhuizen nog geen verstand van zaken. Ze moest erg hard werken voor haar succes. Wel liep het modelabel Josh V vanaf het begin erg goed. De kleding vloog uit de winkels. Tegenwoordig is Josh V in 12 Europese landen verkrijgbaar.  Het hoofdkantoor en de showrooms zijn gevestigd in Amsterdam- Zuidoost, waar zij de directeur van is. Zij werkt met een goed team samen en tegenwoordig werkt ze ook met een head designer. Ze gebruikt voor haar modelijn meer lichte kleuren dan donkere. Ze volgt de nieuwste trends in de mode. Ze maakt gebruik van slimme marketing via social media zoals Instagram, Facebook, Snapshot en Twitter. Tegenwoordig kun je ook haar vlogs bekijken.

Door haar passie en ondernemerskwaliteiten heeft Josh Veldhuizen haar label Josh V tot een groot succes gemaakt en is niet meer weg te denken uit de hedendaagse fashionwereld.

Geef een reactie